poniedziałek, 15 maja 2017

"Przedsiębiorczość i Zarządzanie" - nowa współpraca (korekta, skład i łamanie)

Społeczna Akademia Nauk w Łodzi złożyła mi propozycję szybkiego składu z korektą jednego z zeszytów „Przedsiębiorczości i Zarządzania” (T. XVIII, z. 4, cz. 1). Na całość miałam 4 tygodnie, gdyż należało ukończyć pracę przed konferencją i niedopuszczalne były opóźnienia. 

Podołałam. Teksty były dobrej jakości, więc korekta szła sprawnie. Skład miejscami sprawił kilka problemów, ale czasu miałam wystarczająco.

Ze współpracy jestem zadowolona. Zaowocowała ona kolejnymi zleceniami.

Zapraszam do komentowania mojej pracy. Konstruktywne uwagi mile widziane. Człowiek uczy się całe życie, a ja mam prawdopodobnie na to sporo czasu.

Link do składanego zeszytu tutaj.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz